Livechat support

Hulp als je het nodig hebt.

Ubeeo probeert het ATS zo simpel mogelijk te houden, maar soms loop je als gebruiker tegen een probleem aan waardoor je niet verder kunt werken. Of snap je iets niet. Dan is het fijn om direct geholpen te kunnen worden zonder van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Daarom bieden wij de mogelijkheid om te chatten aan alle gebruikers.

Support vanuit de applicatie

Ubeeo ATS biedt alle gebruikers toegang tot de support widget. Vanuit deze widget wordt op drie manieren support geboden aan gebruikers: contextuele beschrijving van de schermen, automatische antwoorden op veel gestelde vragen en chatten.

Ons botje heet Berend

Support via bots? Dat is een veel gehoorde eerste reactie. We willen zeker niet het persoonlijke contact weghalen. Berend, want zo heet ons botje, kan op veel gestelde vragen een passend antwoord geven. Daar zijn gebruikers nog sneller geholpen dan dat wij dat zelf doen via de chat. Berend helpt ons ook om vragen te verduidelijken, zodat wij er sneller mee aan de slag kunnen.

Persoonlijk contact via de chat

Elke gebruiker van Ubeeo ATS heeft toegang tot onze chat. Niet dat je dat nodig hebt om de applicatie te gebruiken. Het is vooral belangrijk op de momenten dat je er als gebruiker even niet uit komt. De chat is tijdens kantooruren beschikbaar en heb je een vraag buiten kantooruren en Berend heeft geen antwoord, dan wordt de vraag de volgende werkdag meteen opgepakt door een van onze customer support specialisten.

Armand Boets

Customer Support Specialist

Harry Breugom

Customer Support Specialist