Hoe is support en ondersteuning geregeld? Is dat tegen betaling?

Er zit geen limiet op het gebruik van support. Het is onderdeel van de service die wij bieden en zit bij de prijs inbegrepen.

Ubeeo heeft zijn eigen helpdesk. In Nederland en in Engeland. Al onze technische medewerkers leveren ook support. Zij kennen onze software door-en-door en kunnen gebruikers op de snelst mogelijke manier helpen.

Problemen of vragen kunnen worden doorgegeven via de telefoon, e-mail, direct in ons support systeem of via LiveChat. Die laatste functie is beschikbaar vanuit de applicatie voor elke gebruiker.

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.