En? Ook wel eens willen weten wat onze Support medewerkers en Berend de Bot zoal verwerken?
Support chat en ticketverwerking heeft pieken en dalen over het jaar gezien. En nu het jaar bijna ten einde loopt, maken we balans op. Even wat cijfertjes!
In de zomer is het wat rustiger, op vrijdagen vaak ook, maar over het algemeen is er een prettige aanloop van nieuwe vragen (lees: is het soms enorm druk!). Ongeveer 70% van de vragen wordt door één van onze Support medewerkers opgelost, 30% vindt een oplossing via de automatische antwoorden. Alles bij elkaar komen we uit op ruim 5000 gesprekken in chats met ons persoonlijk!
Tevredenheidsscore
We helpen jullie graag en we helpen jullie graag goed. We doen hier onze uiterste best voor en dat zien we gelukkig terug in de score van tevredenheid: die is 98%
We zetten uiteraard soms een chat om in een ticket (of vragen jullie dat te doen). Vragen kunnen namelijk niet altijd direct worden opgelost of zijn dusdanig specialistisch dat het de pet te boven gaat. Niet zo gek natuurlijk, want over een jaar gezien verwerken we ruim 7000 tickets!
Een voorbeeld van een veel voorkomende vraag is het delen van je toegangsrechten tijdens een vakantie. Hierover kun je meer lezen in ons zomerse artikel: Vakantietijd!
Of, kijk eens een webinar terug, zoals deze: Multicasten met Brockmeyer en Roadtrip.
We supporten jullie in het nieuwe jaar met plezier weer met al jullie kleine en grote vraagstukken. Geniet van de Kerst en Oud en Nieuw. Doe geen dingen die wij ook niet zouden doen (..zoals een chat starten en dan een meeting in gaan 😉 ).
Fijne decembermaand!