Onze recruitment software draait rustig door alsof er niet aan de hand is deze weken. Toch verandert er ook bij Ubeeo natuurlijk veel. Bijna iedereen werkt vanuit huis en de paar medewerkers die op kantoor zijn, zullen voldoende afstand van elkaar houden en de hygiëne-maatregelen in acht nemen. We doen er alles aan om elkaar gezond en Ubeeo draaiend te houden. Ook buiten deze crisis hebben wij een groot deel van onze contacten met klanten en met elkaar online. Dat helpt ons nu om zonder veel aanpassingen het overgrote deel van de werkzaamheden en projecten door te laten gaan en goed met elkaar te blijven communiceren.
Wat betekent dat nu concreet?
- Onze sprints lopen door zoals gepland;
- Support (waaronder de LiveChat) wordt bemand volgens een schema, zoals dat normaal gesproken ook is;
- Voor alle ingeplande afspraken tot en met 6 april wordt deze dagen bekeken of ze online door kunnen gaan of opnieuw moeten worden ingepland.
Mocht er onverhoopt sprake zijn van veel zieke medewerkers, dan gaat Ubeeo over in maintenance-modus. Deze modus gebruiken we ook tijdens vakantieperioden: product development wordt dan geminimaliseerd en er vervalt wellicht een sprint. De beschikbaar gekomen tijd wordt dan gealloceerd aan het bieden van support aan onze klanten.
We informeren klanten actief als er in deze situatie iets verandert.